november 22, 2009

Tjohei ..snart ny uke på gang

Jeg har spist og spist og spist i helga.. Hjemmelaget pizza....neida, det er ikke jeg som har laget den.. Jeg lager sjeldent mat jeg.. Jeg bare spiser den  .. (for ei kjærring) jajaja, slik er det her i huset...nytter ikke å forandre meg....
Jeg vasker og tar meg av hundene, ++++++++++++++++++++++++++++++så det så....
Ellers nærmer det seg årets siste utstilling. Dogs4all... Heldig dere som skal dit , det blir nok stas. Jeg skal passe hunder,(det er viktig det) Så det er SiljeK og  Mister Bee som drar.  Skal stille ut Bser , whippet og Sloughi, så de får nok å gjøre.  Så er det julebord da ringsides.   Heldig-griser... all den gode maten og hyggelige folk.  Det er  en toppers tradisjon.


Kanutten og  GoGo leiker


Mister Bee koser med Corgien min:)
We love you  lille venn.


MAMMMMMMA... kunne du være sååå vennlig å fyre opp her a, slik at vi slipper å fryse