oktober 21, 2009

I dag våknet jeg til

stank...Det stinka... Kanutten hadde magesjau i natt.. Grøss og gru... Heldigvis hadde jeg latt henne sove inne på det ene valperommet, så det kunn  der hun hadde spyla ned gulvet.... Så var det å hoppe i gummi støvla,ta frem noen bøtter med godt klorin vatn , dra på seg hanskene og sette i gang i pysjamas buksa & gummistøver. Så var det å få Kanutten i dusjen....********
I Kveld har jeg vært på trening med henne for første gang..Ja rask kan ingen si at jeg er...Men Kanutten gjorde det bra hun.. Jeg hadde delt opp noen fiskebiter og brukte det til gobiter..De gikk ned på høykant.. De er så lette å trene med disse bikkjen..Moro er det også..
Etter på gikk jeg en tur rundt "lina" med noen store hunder.  Nå er det noe andre som får tur ,men ikke av meg...Vov vov vov hører jeg ute.. Det er Issimiake som sier i fra...
Jeg sover dårlig om natta.. sovner så seint for tiden.. Badra og Pippi og Guri ligger under dyna hver natt og de tar plass....Ikke har jeg pute heller... jeg bruker et teppe som jeg ruller i sammens.. Jeg kasta puta mi .. Den var av dun og det kan man jo ikke ha.. De flår jo disse stakkars fuglene... Orker ikke legge hodet mitt på ei pute som gråter!!!!
Nå skal skifte på senga mi for bikkjen har herja så i den ...

Ha det bra:)



Nå skal jeg Ikaros  inn til mamma



Pippi ..vi setter igang snart...



jaaaaa..her kommer jeg.....



Vi bare leiker,... Vi er  nesten like gamle...



skal vi slutte nå??