oktober 10, 2009

Bratislava: INT S N uch Rostock Sieger 08 Apoletano's Uppercut

Uppercut (Siva) ble nr 4 i championklassen. Det var ca 25 tisper med i klassen. så er veldig fornøyd med det.  Ellers så gleder jeg meg til å se på film når folka kommer hjem.  I går filma de en hunde eier som malte eyeliner på hunden sin og etterpå det  så tok han på maskara.  Er det mulig sier jeg bare!!!!Ikke kom  han opp heller.. Rasen vil jeg ikke si...


Nå skal QP i ringen og det er ca 45 Championhanner med... Lite trulig at han blir plukket ut der....Morro er det å være med likevel....Det er visst veldig varmt der nede .. Brrrr...her er det kaldt gitt....Jeg fyrer i ovnen i dag..
**********
Da var Qp ferdig i ringen. Han fikk excellent  og ble handlet av Silje K. Det var alle 45 hanner inn i ringen på likt!!!!!liten ring.er filmet .. (klag ALDRI på Letohallen sa dem) Det kom ikke et knyst fra de hanner som var  i ringen , det er jo mega  flott ... De stod som "sild i en tønne" og de fikk ikke vist seg fra siden når de stod oppstilt.. Tett som haggel sa Mr Bee..Svenske Oddysses ble tredje beste champion.Andre resultater vet jeg ikke...********
 Da er det gamle Melissa  ES og SiljeK  igjen som skal i ringen  i morgen og så er det å ta fatt på hjem vegen  140 mil så der....med en overnatting i Tyskland.  Så båten hjem i fra Danmark og Norge here we come..


Ha en fin dag...



Silje K & Melissa. Bilde fra en utstilling