oktober 20, 2009

En sko

Jeg går ganske ofte med en sko på beina.. så leiter jeg huset rundt etter den andre.  Hvor er den i dag tru? Jeg har ikke funnet den ennå.. kikket under senga , under sofaen .  på kjøkkenet i bikkje sengene ..neida ingen  sko... håper ikke  ung hannen Ikaros har tatt den  i munnen sin og løpt ut med  den.  da kan den ligge i lia for alt det jeg veit... jaja..en sko fra eller til hva gjør vel det....

I går var Silje og jeg på Kid og kjøpte nye gardiner puter ol...Har hengt opp gardiner i dag.  De ble fine når de kom opp. Ser etter ny brukt salong til stua også... Det blir første gang jeg kjøper brukt salong ,men trur at det blir ok... Bikkjene mine får lov å gå i salongen så da vil jeg ikke ha ny... En må ta et valg.. og det har jeg tatt for lenge siden ..jeg vil ha bikkjer isteden for mange fine døde  ting til huset...Kan få det koselig for det:)

Ha en fin dag så lenge...


Silje og QP i Bratislava