oktober 07, 2009

Jeg passer hunder, hybelkaniner og annet.

2 dag aleine alt. Aleine og aleine.  Huset er fullt med doggis  som vanlig heldigvis.  Jeg liker veldig godt å være med dem, så det blir jeg ikke lei.  De er så herlige hundene. Gir så mye godt av seg selv og tenker ikke vondt
...Alle har det bra og er friske så langt jeg kan skjønne. I går regna det i strie strømmer og tåka lå nedover åsen her..... Jeg lot noen hunder løpe ut på tomta og de ble kliss blaute til skinnet.
 Noen gadd ikke gå ut.  De lå i døråpningen å sløvet og ventet på bedre vær.
I dag skinner sola. Og noen av hunden har vært ute å løpt alt. Ja det er på vår tomt da , så det er greit.
Det er Foxy og Ariadne som måtte få utløp for noe...-))
  Jeg har fora og spyla ute og gjordt det fint.  Inne må jeg gå i gang med å få ut noen hybel kaniner. Så driver jeg å vasker hundetepper. Har en plan om å bli helt ferdig med det til de andre i huset dukker opp igjen.  De ankommer Bratislava i kveld.  De skal være der alle utstillings dagene. Så ser de nok mange flotte hunder av raser som de liker og treffer nye og gamle venner.          De er i  Phraha akkurat nå.  Der er 26  varme grader. Heldige gitt....De hadde kjørt inn i sentrum , fordi tomtommen gav en feil beskjed,  så nå hadde de sett noe av byen også.
Silje hadde filmet, så det blir gøy å se på når de kommer igjen til  gamle kjære Norge. 
Ha en fin dag så lenge...