oktober 31, 2009

Hva har du gjort i dag da?

ja det veit ikke jeg... Selv har jeg vært innom KID en tur og kom hjem med  diverse saker i en stor bære pose. Kjøpte man for 1000 kr , så fikk man 40% avslag. Ny pute ble det . Så var jeg innom å kjøpte meg en varmedress med selskap av  Lulle (ei venninne) Vi kjøpte samme slaget.. Så nå går det to i like varmedresser med hunder oppi gata her på seine kvelds tida. Vi var ute å prøvegikk dem i kveld etter skal vi danse.. Forresten et herlig  Tv -program synes jeg.
Nå er det natta for meg ,klokka er snart 12. I morgen har jeg planer  opptil flere stykker ,men jeg vet ikke hvor jeg kommer til å ende opp.!.. Skal jeg gå på vandring  med de som skal bevare Fulldøla (ei elv som går her)  eller skal jeg  ut å trene hunder....Eller skal jeg  bare ta med meg hunder i skauen og fyre bål.?...