oktober 28, 2009

Det tok tid

Potet prat igjen.  Det tok tid med å koke poteter i dag. Jeg står ikke inn ved kokeplata hele tiden  ,men svirrer omkring hist og pist.. Hver gang jeg snudde ryggen til så må Impala ha tatt labben opp på platen (Induksjon,) så er ikke varm  og da trykket  hun på den følsomme platen  da poten kom opp og vips så satt hun ned gradene ...
Hun kunne ikke få potet kjelen på seg for den stod så langt inn , så farlig var det ikke.
Tror  hun gjorde det seks ganger....
Det er en merkelig liten skapning Impala.  Hun er datter av Siva og QP. Øynene hennes er nesten sorte.  Hun er en ok modell,men er litt snipete i hodet enda...Får ikke et tungt hode,det er ok for meg at det blir et jente hode:) Liker ikke for tunge hoder med for store lepper og åpne øyne. Nei nei til det for meg...Vi har alle våre spesielle  ønsker:)

 Det har vært en fin dag i dag.  Litt  mye foran dataen  ,men fått løst det jeg hadde satt meg fore.
 Det liker jeg. ...
I går var både  jeg og Silje til frisør damen.  Jeg ble rød og Silje ble lys og fin ..Kjekt  at det går ann gitt.
Jeg går hos Carolynes salong  her på Notdden . De er så flinke der og hyggelige.
Nå skal jeg ut i mørten en tur.. Ha det bra.


Fått et koselig bilde av Tale og Jølle


Jeg vil ut nå!!!