oktober 01, 2009

En potet igjen

Glad i poter, ja det er jeg.  Det  er Oda også .  Nå har hun jammen meg klart å dratt kjelen med poteter,  frem fra platen, tatt vekk lokket  og spist  opp alle.  En potet ligger igjen. Den rakk hun ikke å få i seg ,  for da kom jeg.
 Potetene var kalde så klart,men jeg skulle steike dem..nam nam...."Blikke noe" det nå som dem ligger i magen til Oda mi....
Silje og jeg har vært opp hos Anne - lise i kveld en times tid og sett på Bernervalper...Silje Karine ble veldig valpesyk :-)
Hos Anne - Lise var det fullt hus i kveld...Koselig å se igjen Kredo datter som var der på besøk. Hun var ei fin tispe med  godt hode og blikk....
Nå skal jeg se på TV... humor... Nei det begynner visst ikke ennå... SiljeKarine visst du leser dette , så vil jeg bare si deg at de svarte ballerina skoene dine , (de var  fine forresten) som du har satt igjen her fra helgen , ja det er bare en igjen av dem nå....(putter bomull i øra mine om du ringer )
Ha det bra....


skoa dine Silje..



Kyss Katta mamma...