september 14, 2009

Hjemme igjen

Hjemme igjen etter to dager på Vestlandet. Veldig koselig å dra dit. Flott natur over fjella. Jeg liker spesielt godt å se fjella og landskapet når vi kjører inn i Oltedalen.
Turen på den smaleste vegen gikk bra,men jeg har aldri vært med på å treffe sa mange biler , camping-vogner og busser før over dette fjellet på hjemvegen, så her var det nok  Dyrsku folket i fra Seljord som vi møtte på.
En buss sjafør var så frekk at han kjøret inn på en bro  da vi var kommet over halv-veis over  .. og da vi kom helt bort til han så bare tok han armene opp i førervinduet  helt oppgitt....... idiot !!!!!.. Det vi skulle gjort vettu var å slått av motoren og tatt frem avisen...men det gjorde vi ikke ..Neida vi rygget fint og flott tilbake over den lange broen.. dritt buss-sjafør.. Han trodde vi kanskje ikke kunne rygge???Men da tok han grundig feil.. for damen bak rattet er en dreven sjafør, så det så.... Men.....Enkelte møtende  mannlige sjafører kjørte så fort at man skulle tro de hadde stjålet både bil og bensin..De skal sikkert være tøffe da hehe....


Utstillingen på lørdag kunne gått bedre..Java rein rød  og nr 4 i ak..Blir ikke champis av slikt ...vanskelig er det ja...
Søndagen stilte jeg Whippi og hun vant juniorklassen med CK.*****

Det var stas og se igjen Kompis og co og Mamsen og co. Takk for hyggelig samvær:)
I dag skal jeg pakke ut , så skal jeg gjøre min borgerplikt å stemme og følge valgnatten . Det er spennende ja....

Ellers så trodde jeg at jeg skulle til Porsgrunn i dag men jeg har bomma på dagen, så det er i morra  jeg skal dit. Håper en eller annen kan være med meg dit .
Håper du har en fin dag...

Ja,jeg har forresten noen ord å si til deg , du grå håra mann med en sort hund, som stod i skogen og slo hunden din med en pisk/stokk.  Det kom ei lyshåret jente mot deg  og det så du , så du gikk lengre inn i skogen for å slå hunden din.. Jenta fulgte etter,men sa ingen ting til deg,men hun fortalte  det til sin mor  da hun kom tilbake  ringsides og det hørte jeg.... Du  gråhaåra mann.... Du må være så inni helvetes fattig , du som må slå bikkja di.. Trist at det ikke ble filma fordi da kunne man vist det frem for andre og du hadde helt sikkert blitt utesteng fra den konkurranse som du eventulet skulle være med på ...