september 02, 2009

Ikke bare hundeliv

Huff har akkurat fått en mail i fra eiere til Izzat.  Han ligger  på hospitalet i natt.  Han er syk ,han   har testet positivt på borelliose og har høy feber.....Vi krysser fingre for deg lille venn og håper du snart blir frisk igjen:))

Kan jo ikke bare blogge om hundeliv,selvom det er mest hund det går i for meg i allefall.  Mr Bee er bzzziii zzzzyyyy   om dagen ,han flytter bikuber.  Det har vært et forferdelig  honning år heromkring.  Neste ingen lynghonning er samlet inn.  Det lille som er blir jo tatt ut av kubene og så får biene sukkerlake til mat som de skal ha igjennom vinteren, ellers så sulter de ihjel.  Det koster mange tusen kroner  å fore opp biene til Mr Bee så det er ikke "fett" og være birøkter.. Han har forrsten kjøpt seg et domene.. honninghuset.no og bernersennenhund.no har han også kjøpt seg, så der inne  er jeg å knoter litt da...Jeg har fortsatt ingen program vare til denne maskinen som jeg sitter på nå, så det er ille for meg...

Ha en fin dag. Nå må jeg tilbake til vaskebøtta mi, så må jeg fore bikkjer  og så må jeg dit og så må jeg datt:))

Jeg skal selge bilen min

Volkswagen Caravelle Lang typeTDI 2,5 130 HK 4 Motion 2007, 94000 km., kr. 488.000, -
Hvordan får jeg  linken  fra Finn.no til å virke her inne da??