september 04, 2009

Ny dag

Molly er hunden  og en av de søte eiere:)
Heisann! Jeg får mange bilder tilsendt med hyggelige mailer og nå tror jeg det er på tide å sette noen av  bildene  inn her. Det går bra med Izzat og etter et døgn  hos  veterinar Haldor, så kunne de lykkelige eiere hente han hjem. Når man er oppdretter så får man ting man må prøve å ta seg av på beste mulig måte også selvsagt i ettertid i hundens liv.


Er det eiere som har syke hunder, må man være der på tlf eller mail -sms og prøve å hjelpe så godt man kan med gode råd og trøst.

I dag litt tidlig på morgenen ringte tlf og da jeg så at det var en valpekjøper , så streifer jo tanken en med engang.. siden det var såpass tidlig....Er det noe galt med hunden.?  .Heldigvis var det bare et spørsmål om løpetid så jeg kunne puste lettet ut.

Jeg har sovet sånn rimelig godt i natt og sluppet unna med den forbankade hodepine.  jeg kjente en stev av den ,men jeg har klart å slappe så godt av at den er forsvunnet. Pappaen til Mr Bee ble lagt inn på sykehuset og overvåkningen i går, så mange tanker har vært hos han.



I dag sette jeg inn bilder av Molly, Emil ,bror til QP han Pondus og mange fler.



Jeg ønsker deg en fin dag og en god helg. Klem til alle hunder der ute...


Bilde av Kanelli , er hun ikke skjønn?
Bilde av Izzat og pappaen.
Bilde av Emil gutten som bor i Rauland. Klem til deg kjære Berit.
Pondus er broren til Quik Paco
************
Gratulere med dagen i dag Whippi.
Et fantastisk år har vi hatt deg...