september 21, 2009

Høna Bjørg:-)

I dag fikk  jeg denne SMSen.. hehe må le da:
****************
I dag måtte jeg innse at den lille navnsøstra di er blitt den mest bortskjemte og selvbevisste høna i Østfold. Nå vil hun ikke bli forstyrrer før kl 9,00 om morningen. Mens alle de andre fløy begeistret ut kl 7,00 ble Bjørg liggende i den gamle varme katteboksen sin. Mausi og Bebbes (det er to hunder) sjekket,men hun ville ikke bli forstyrret. så ville jeg skjekke om alt var ok med henne og løftet henne opp og ut av sengens hennes.Hun synes vel at det var den største frekkhet hun noen sinne hadde opplevd og løp rundt huset og fortalte hele byen i 15 minutter at Mama er dum! Tilogmed hanen Johann var forundret over at ei høne kunne "gale" høyere enn hann. Etter 15 minutter av de verste banne ord-  i hønsespråket kunne jeg roe henne ned med litt kokt mais. Altså nå vet vi at hun definitivt er ei B-høne
og at gaggaaaaaakkkgagag gag akkk kan definitivft ikke oversettes til
"Glad i  i deg"

Jeg lo godt av denne sms.....