september 23, 2009

Let og du skal finne!

Jeg har leita og leita og leita i flere timer nå etter noen viktige papirer.  Jeg blir snart gæærn. Je e forbanna!!!!!!  Nå har jeg gått igjennom kontoret for "ørtenden" gang. Jeg bare fatter ikke hvor en mappe med viktige papirer kan ha tatt veien..Det er sååå kjedelig .. Bruke en hel kveld på å leite!!!! Alma ligger å puster og peser på gulvet.. Må kose litt med hu.. Tenk hun er 11 år i morgen. Den aller aller eldste BS jeg noen gang har hatt... De er bare suverene de gamle hunder.. jeg skulle så ønske at vi kunne fått opp leve alderen på hunder.. Det er vondt å mangle noen....

:-)))))))))))) Fant det..

Her kommer noen bilder...


Whippi og Melissa på stranden i Danmark



Melissa snart ti år . Hun ble KBHV-09


Er det noe Silje elsker å gjøre, så er det å handle settere:)