september 02, 2009

Takk

Takk for gode råd om Oda hale til kennel Havika & Bernerdalen:-) Der var det mange gode råd og det setter jeg stor pris på at vi kan dele hverandres erfaringer, både når det gjelder sykdommer og andre gode råd til  for det beste til hundene.
I natt har jeg vært opp ja jeg vet ikke hvor mange ganger.  Badra min Sloughi hun har for tiden fast soveplass i sofaen. Hun er en Arabisk greyhund og har nesten ikke hår, så hun ligger med tepper rundt seg.. Hver eneste gang hun har snudd seg i natt og og teppet ikke har vært "tullet" rundt henne slik hun ønsker , så har hun ropt  vov vov på meg... Tilogmed Mr Bee banka i gulvet fra annene etasje i natt hihi , så da må også han ha blitt forstyrret... Han har vakt  i 7 dager  igjen , så han bør sove  når han kan i tillfele det oppstår noe han må ut på.
Jeg skulle ønske at jeg kunne sove litt nå,men når jeg leggger meg ned så er det som om hodet mitt vil sprenges.. Jeg tror det neste blir en  skanning for å bli forvisset om at det ikke er noe der inne som ikke skal være der -- bare den vanlige sagflisen hehe.. neida en skal ikke tøyse med slike ting...
Håper jeg får en positiv meldig -mail eller tlf i dag om lille Izzat gutten -at det går bra med han.. (Takk til deg christina for omtanken )
Håper du har en fin dag i dag.-)
dato og klokkeslett er  ikke riktige her......