september 17, 2009

Tidlig oppe

I dag var jeg tidlig oppe.  Spyla , vasket og gjorde det fint for doggisene mine....   De går jo ut og inn som de vil alle sammen bortskjemte som dem er ..neida  hunder skal det, få være inne i husa med sine menneske- venner.....  Jeg var slappfisk  i går med spylinga ute , så da fikk jeg det igjen i dag hehe.

Er endel inne på Finn om dagen og sjekker biler.Skal som sagt ha meg   en ny bruktbil.....
Det er  forresten  mange rare bilmerker .  Hadde noen spurt meg om bilmerker Hummer og Fisker, så hadde jeg ikke trodd det,men det finnes biler med disse navna.

...
Jeg Kommer til å selge Caddyen også.. Den har knapt gått hundre, så det er ikke så mye for en slik bil... Det er satt inn takvifte , så det er kjekt for doggiser. Billig bil blir det for den som vil ha den...25 lapper tenker jeg, og den er veldig  fin på drivstoff...Den er EU godkjent for en måneds tid  tilbake.

I går var jeg å tok blodprøver på et par bikkjer for rabies og lille Kanutten fikk  også vaksina si...

I dag skal det stelle hunder fordi fler skal på show til helga, men  Jeg skal nok få meg en tur  i skogen håper jeg . Nå er det fritt frem..Hive på tre og stubber og fyre i veg...
Ha det bra:-)
***************

Livet er ikke hva som har hendt deg, men hva du husker og hvordan du husker det.


Gabriel García Márquez